Stop met communiceren alsof het 2007 is!

VZW Drie Pees, Antwerpen (B)

01/02/2017

Trefwoorden: nieuwsbrief, Inspiring Speech, hedendaags, passie



Komt jouw boodschap niet aan?

 

 

Stop met communiceren alsof het 2007 is!

 

Je manier van communiceren verraadt veel over de tijd waarin jij denkt te leven. Is jouw boodschap ook “back to the future”, of wil je een hedendaags publiek aanspreken?

 

Weet je hoe je kan vaststellen hoe oud een film is? Aan de hand van de telefoontoestellen die de acteurs gebruiken. Als de toestellen nog vasthangen met een draad, heb je uiteraard te maken met een klassieker. Zit iemand aan zijn oor met een toestel ter grootte van een schoendoos waaruit een antenne steekt, dan kijk je naar de jaren 90. En zie je een dichtklappende GSM, dan ben je ergens tussen 2000 en 2007 belandt. Zo verraadt je manier van communiceren dus veel over de tijd waarin je leeft, of denkt te leven.

 

Onze tijd, 2017, is die van de overkill aan communicatie. Dus moet je er vooral voor zorgen dat je boodschap duidelijk is en in het oog springt. Doe niet wat iedereen al doet. Ga eens bij jezelf te rade. Want wat doe jij met de zoveelste nieuwsbrief vol reclame? Juist.

 

Wil je in 2017 nog opvallen dan moet je jouw publiek bereiken met een goed verhaal. Bij Inspiring Speech kan je creatieve manieren ontdekken om te communiceren met jouw publiek. Leer hoe je jouw potentiële klanten, je collega’s, je medewerkers kan raken met je passie en je enthousiasme in 1 van onze nieuwe cursussen:

 

 

 

Visual Storytelling in Business
Bootcamp Start To Speech
Start to Blog (voor pro’s)
Video Pitch

 

 

 

 

Inspiring Speech
Schulstraat 42
2018 Antwerpen
03/455 17 03

 

info@inspiringspeech.be

 

 

 

 

 


 

 

Blijf op de hoogte

Online
Via de nieuwsbrief

wij respecteren uw privacy